luni, 12 august 2013

Turisti in Tunisia

Buna dragele mele!

Am revenit din luna de miere cu forte noi si proaspete numai bune pentru blog! Mi-a fost dor de voi, sa scriu, sa va povestesc noutatile, insa aveam nevoie si de odihna multa:)) Am petrecut 2 saptamani de miere in Tunisia alaturi de sotul meu, iar mai jos am sa va arat cateva poze si am sa va impartasesc experianta. Daca ma urmariti pe Instagram, ati vazut o gramada de poze, deoarece a fost singura retea de socializare pe care am fost putin activa.

Am plecat in data de 24 august de la Cluj, am aterizat in capitala , in Tunis si, dupa 2 ore de calatorit am ajuns din pacate la hotel la 12 noaptea, iin Sousse...diferenta de fus orar este de 2 ore, dar daca ajungeti cu noaptea in cap cu am ajuns noi, acele 2 ore chiar se simt in urmatoarele 2 zile... Am fost cazati la hotelul Movenpick Marine resort & spa, un hotel recent deschis, in 2010 care face parte dintr-un lant de hoteluri elvetiene de 5 stele. Arata minunat, inclusiv camerele, restaurantele, piscinele...tot!

Restaurante au 6 cu specific spaniol, sushi, grill bar, villa-cel luxos, unul enorm stil bufet si unul pe plaja cu snack-uri.

Mancarea se schimba in unele zile, dar majoritatea ramaneau la fel. Preferam sa fie mai multa varietate.

Piscinele sunt patru la numar, una imensa pentru toata lumea cu jacuzzi si pool bar, una cu apa de mare si jacuzzi, una pentru copii si una inchisa pentru spa.

Plaja impecabila, cu sezlonguri incredibil de comode si angajati saritori. La restaurante nu prea fac fata, deci daca mergeti va recomand sa aveti rabdare...

Nu am avut nicio problema cu nicio rascoala, totul liniste si nimeni nu se ia de tine.
Am vizitat Port El Kantaoui, un port turistic cu barcute, katamarane iarlanga am fost la o gradina zooloica si botanica, 2 in 1 foarte frumoasa.

In aceeasi zi am vizitat si Medina, piata locala si Moschea. La medina super neplacut, o inghesuiala enorma, o putoare de nedescris cand treceai pe langa o macelarie...yakkkk, iar preturile mult mai mari decat in magazine, unde erau preturi fixe.

Voi ati fost in Tunisia? Ce v-a placut ?

Vor urma si alte postari cu vacanta mea. Sper ca v-au placut pozele si poate v-am inspirat pentru o vacanta viitoare!

Va pup,
L.

27 de comentarii :

1. Foarte frumos e acolo. Nu am fost in Tunisia, dar pare frumos. Imi place poza cu iepurasul in cap :))

2. Pare superb acolo, perfect pentru luna de miere, Casa de piatra! :*

3. Paradis!
    Acesta este singurul cuvant care imi vine in minte dupa ce am lecturat postarea ta. <3
    Pupici

RăspundețiȘtergere
  4. Super frumos pare din poze!! Nu am fost in Tunisia insa am fost in Sharm El-Sheikh, in Egipt si pare foaaarte asemanator cu pozele facute de tine! Frumos frumos frumos!! :) Casa de piatra, apropo!

Răspunsuri
    1. si noi vrem in egipt, doar sa se mai calmeze lucrurile pe acolo..pup

Ștergere
  5. Ce frumos...cred ca ati avut parte de o luna de miere de neuitat :X

RăspundețiȘtergere
  6. o minunatie!!! tare mi-ar placea!!!

7. E superb in tunisia, doar ca dupa evenimentele ce au loc in zona araba nu as mai avea curajul sa mai plec in concediu pe acolo

8. wow, super! intr-adevar o luna de miere :).

RăspundețiȘtergere
  9. Superba luna voastra de miere :) Nu am fost niciodata insa poate in viitor o sa ajungem si noi !Abia astept sa plec si eu la mare :) Te pup

10. E superb, singurul lor pe care l-as evita ar fi bazarurile agglomerate. :d

11. Si noi am fost tot in tunisia in luna de miere, am stat in port el kantaoui..tunisia e superba<3

RăspundețiȘtergere
  12. ce frumos ii...cred ca asa repede o trecut :)
    te invit si pe la mine : http://ina-adee.blogspot.com